Termékek Menü
0

Bátran bízz bennünk!

Kokas Sándor  

alapító, tulajdonos
kétgyermekes családapa

Hogy született meg a Kidsfocus?

Egész életemben a gazdasági szférában tevékenykedtem, és már egy jó ideje a saját vállalkozásaimat építettem, amikor szakmai útkeresésemben felkerestem egy karriertanácsadót. A kérdésem az volt, hogy szerinte mi lenne az én képességeimnek a legmegfelelőbb vállalkozási irány?

Hosszas beszélgetés után  a válasza a következő volt: olyan vállalkozás indítását javasolta, 

ahol a kreativitásomat és újító ötleteimet a legjobban tudom felhasználni.

Azokban az időkben a gyerekeim éppen kicsik voltak, és azon törtem a fejem, 
hogy ha én is utat keresek, vajon ők hogyan fogják megtalálni a saját útjukat? Feleségemmel rájöttünk, hogy miközben fejlesztjük gyerekeinket, nem tudjuk pontosan, hogy mely alapképességekben csak átlagosak, azaz melyik képesség fejlesztésére koncentráljunk leginkább.

Akkor határoztam el, hogy olyan vállalkozást hozok létre, amely gyerekek fejlesztésére irányul. Amely segít a szülőknek abban, hogy reálisan meg tudják állapítani már kisgyerekkorban a gyerekeik alapképességeinek a szintjét. Minden ember boldogulása az 5 alapképességtől függ!

Ehhez a küldetéshez gyerekfejlesztési szakértők bevonására volt szükségem.
Adtam magamnak időt, és megkerestem ma legjobb magyarországi szakpedagógusokat, akik ehhez a legkiválóbban értenek. 
Csapatom és az ő kitartó és elkötelezett munkájuk meghozta gyümölcsét.
 

Bízom benne, hogy ezzel hozzá tudok járulni a Te gyereked sikeres jövőjéhez is!

A kisgyermekes családok gyerekeinek képességfejlesztéséért!

 

Gyermekfejlesztési szakértőink:

Dr. Gyarmathy Éva  

Klinikai és neveléslélektani szakpszichológus, az MTA TTK Kognitív Idegtudományi és Pszichológiai Intézet tudományos főmunkatársa.
 
Az ELTE PPK, az Óbudai Egyetem és a Szegedi Egyetem oktatójaként és pszichoterapeutaként is a különleges helyzetű tehetségekkel foglalkozik.
 
„Átütő tehetségekkel és különleges helyzetű tehetségekkel foglalkozom, olyanokkal, akik tanulási zavar, hiperkativitás/figyelemzavar, autizmus, és/vagy kulturális különbségek miatt gyakran félreértettek környezetük által. A fenti témákban tanítok az ELTE PPK, az Óbudai Egyetem és a Szegedi Egyetem kurzusain. A közoktatásba beilleszkedni nem tudó gyerekeket és serdülőket befogadó iskolákban vagyok tanácsadó."
 
Megalakította a Serdülő és Felnőtt Diszlexia Központot és a Sajátos Nevelési Igényű Tehetségeket Segítő Tanácsot, amelyet a Tehetségműhely Alapítvány szervez.
 
 

Dr. Juhász Valéria, docens

A Szegedi Tudományegyetem alkalmazott nyelvésze. Már több mint egy évtizede foglalkozik mélyrehatóbban nyelvfejlődéssel, nyelvfejlesztéssel, speciálisan az iskoláskor előtti évek nyelvfejlődési folyamataival, amibe a tipikus nyelvfejlődés mellett beletartozik a megkésett beszédfejlődés és a tehetséggondozás is. 

Ma már nem kérdés, hogy az első évek a kisiskoláskorig nagymértékben meghatározzák, mennyire fog a gyerek később boldogulni, mennyire tudja a kisgyerek sikerként megélni az iskolai éveket.

Örömmel csatlakozott a Kidsfocus és az Okos Ovisok képességfejlesztő játékokat készítő terveihez is, mert ez az a terület és életkor, ahol és amikor a legtöbbet tehet azért, hogy megalapozottan, tudatosan és okos játékokon keresztül könnyítse meg a leendő iskolaéveket a gyerekek számára.

Valéria üzenete számotokra:

„Abból a kisgyerekből lesz jól boldoguló, sikeres felnőtt, aki változatos tevékenységformákban és a sokszínű kommunikációs gyakorlatokban vesz részt.”

„A gyerekek jól fejlett nyelvhasználata, nyelvi tudatossága az egyik kulcsa a magas szintű gondolkodási képességek kifejlődésének, és végső soron a tanulási képességek jól funkcionálásának is.”

„Ha kiskorában okosan játszunk a gyerekkel, nagyobb korában annál kevesebb időt kell majd a tankönyvek fölött görnyedve töltenie.”
 

Szentandrási Dóra

A BME Építészmérnöki karán végeztem 2000-ben, okleveles építészmérnök vagyok, három gyermek édesanyja. A GYIK Műhelyben (Gyermek és Ifjúsági Képzőművészeti Műhely) 2011-ben Terbe Ritával közösen indítottam térlátásfejlesztő programot.

2014-ben kifejlesztettem a „UART alkotódobozt”, hogy minél több otthonba, minél több gyerekhez eljuthasson a szabad, térbeli alkotás lehetősége, öröme.

„Az elmúlt öt év alatt szerzett tapasztalatokra építve valamint építészeti ismereteimet továbbgondolva, 2015-től online térlátásfejlesztő módszertan kidolgozásával foglalkozom, valamint kiemelkedő képességű gyerekeknek „Téri-Vizuális Tehetség” programot tartok.  Kollégáimmal az általános iskolai tananyag elsajátításához alternatív módszertant készítünk, mely felhasználásának eredményeként a gyerekek saját, térbeli alkotásaikon keresztül sokkal hatékonyabban jutnak el az új ismeretekhez, mint a jelenlegi, hagyományos oktatási rendszerben. Óvópedagógusok számára téri-vizuális továbbképző programot indítottunk.”

 

Radics Márta 

A Szegedi Tudományegyetem oktatója.

„2004 óta dolgozom gyermekek között logopédus, gyógypedagógus végzettséggel. Tapasztalataimat általános iskolában, korai fejlesztő központban,
óvodában és tanodában dolgozva gyűjtöttem. 

2012 óta a Szegedi Tudományegyetem gyógypedagógus képzésébe is bekapcsolódtam gyakorlati oktatóként. 

Munkámat a változatosság és sokszínűség jellemezte a fejlesztések, tanórai munka, tehetséggondozó és szabadidős programok, 
nyári táborok szervezése és tartása során. 
2010 óta foglalkozom társasjátékokkal és társasjáték-pedagógiával, mely során saját gyermeki játékosságomat is kibontakoztathatom, 
de ebben két fiam is nagy segítséget jelent.”

 

Munkatársak:

Kokas Sándor: stratégia, marketing-sales

Feladatom a folyamatok megszervezése kezdve a cégstratégia megalkotásától annak megvalósításáig. Kutatom, hogyan lehetnénk igazán kiváló vállalkozás, amire te is azt mondod, hogy „Azt a!”.

Besenyi Mária: ügyfélszolgálat, vevőgondozás, marketing, kivitelezés

Kétgyermekes anyuka vagyok, akinek a Kidsfocusnál be nem áll a szája, ugyanis én veszem fel vevőink telefonjait. Azt, hogy a csomagjaitok megérkezzenek időben és rendben, azt is én felügyelem. Elkötelezetten végzem munkámat, mert tudom, hogy ti is abban a cipőben jártok, amiben én a gyerekfejlesztés területén.

Kokasné Farkas Andrea: nyelvtanár, nyelvi fejlesztési tanácsadó

Gyakorló nyelvtanárként és két kisgyerek édesanyjaként mindig is szívügyemnek tekintettem a kisgyermekkori nyelvi fejlesztést. A Kids Focuson belül nyelvi tanácsadással, projektek menedzselésével és nyelvi kiadványok szerkesztésével foglalkozom. Az Interaktív Ovis Angol foglalkoztatósorozat szintén az én közreműködésemmel jött létre. 

Angol nyelvből egyetemi diplomával rendelkezem, amit az  ELTE angol szakán szereztem, másoddiplomás képzés keretében pedig a Külkereskedelmi Főiskolán közgazdász végzettséggel diplomáztam.

Kurta Sándor:  beszerzési és gyártási szakértő

Sándor 1 gyermekes apukaként felelősséggel ügyel a termékeink alapanyag beszerzésére. Olyan anyagokat szerez be termékeinkhez, amiket ő is nyugodt szívvel használna. Alapossága, állhatatossága és kitartása, nagyban hozzájárul ahhoz, hogy termékstruktúránk ilyen igényesen nézzen ki.